13 Kasım 2014 Perşembe

Şiir Sokakta Sözleri




*Kelepçelendim ulan sana

*Sevmek her zaman yaklaşmak değildir. Bazen uzaktan seversin çok uzaktan.

*Geceler onunla güzeldi. O gitti, ne gece gece. Ne de güzellik var gecede.

*Sesini duysam susacağım.

*Aşk gelecek yerden şiir esirgenmez

*Tahammül gerek özlem iyice arsızlaştı.

*Sen aklıma gelince her şey gülümserdi

*Yarından bir şeyler beklemekle geçiyor ömrümüz.






*Bir gamzesi var beni Allah koruyor.

*Bir lokma simit için iki yakayı değiştiren martı
 simite mi aşıktır ? Yakaya mı?

*Nolur yine eskisi gibi olalım.

*Benim sadece "SANA" ihtiyacım var. Sesine, gözlerine, mesajlarına, cümlelerine.

*Bir bozuk saattir yüreğim hep sende durur.

*Göğe Bakalım.

*Yalnızlık insana çok şey öğretirmiş. Ama sen gitme ben cahil kalayım.

*Hiç bir yüz güzel değil senin yüzünden

*Bir bilsen ne kadar özlendin. Utanır nefes olur gelirsin.

*Seni özlemek bile sen varsın diye güzel.

*Sevilmek için yalvarıyoruz ÇAĞA BAK.

*Kış geliyor, oysa çok isterdim ellerini ısıtmayı.






BİZ YAZANLARIZ